Darkoo

Spel, Film och annat som förgyller tillvaron

Motorstorm RC intryck

Kategori: Spel Intryck


Jag såg på PSN idag att man kunde ladda ner en demo på PSVita spelet Motorstorm RC även till Ps3 och efter den korta demoversionen så betalde jag 55kr för att få tillgång till hela spelet. Spelet var lite småkul och även om man ser spelet snett ovanifrån och inte påminner särskilt mycket om de tidigare tre Playstation 3 spelen. 

Motorstorm RC är ett okej spel för 55kr men jag skulle nog aldrig betala mer för det.

Grafiskt så är det helt okej men inget speciellt och jag saknar även skönare bilfysik. Sen så har jag lite problem med den sladdriga kontrollen och att det inte finns någon handbromsknapp. Iof så är det väl inte speciellt realistiskt att en radiostyrd bil har handbroms men jag saknar det ändå.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: