Darkoo

Spel, Film och annat som förgyller tillvaron

Veckans Xbox Live v.5

Kategori: Veckans Xbox Live

Denna veckan så kom det 2 nya kinect titlar att ladda hem. Jag har inte testat dem förrens idag för att jag har haft så ont i armen att jag inte har kunnat räta ut den. Detta gjorde att jag väntade med dessa Kinect spel tills idag när armen är bättre.

Det första spelet heter Rythm Party och är ett Dansspel som mer var koordination övning för armarna mer än dans det lilla jag provade. Det var väldigt simpel om man jämnför med t.ex Dance Central som är ett av de bättre dansspelen till Kinect. Men jag har aldrig gillat att spela sådana här spel framför tv:n och kommer antagligen aldrig att göra det heller.

Rythm Party kostar 800Ms Points

Andra och sista spelet ut denna vecka är Double Fines Happy Action Theater och är ett riktigt barnspel där det gäller att göra alla möjliga onödiga tråkiga saker framför kameran. Det lilla jag orkade testa denna trialversion var att man skulle slå sönder mängder med ballonger som föll ner från skärmen. Så ovärt spel att jag tröttnade på bara någon minut. Jag skulle kunna tänka mig att barn har roligt med spelet men det finns så mycket bättre kinect spel att äga.

Happy action theater kostar även det 800Ms Points.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: