Darkoo

Spel, Film och annat som förgyller tillvaron

Microsoft at E3 2012

Kategori: Spel Intryck

Nu är E3 slut för i år och jag gissar att alla gamers inte har missat denna stora spelmässa. Först ut bland konferenserna var Microsoft som mest pratade om att länka ihop xboxen med mobilen och olika läsplattor med sitt Smart Glass. Det pratades även spel men väldigt lite för att vara E3. Här kommer iaf en lista de spel som jag tyckte var intressanta.

Halo 4 : Såg snyggt ut men jag gillade inte riktigt den nya fienden man fick se. Ska dock bli intressant att se vad 343 Industries gör av detta Halo spel.
 
Gear of War Judgement
: Kommer nästa år så det var inte särskilt mycket man fick se av spelet. Ska tydligen ha klassbaserd multiplayer likt Team Fortress.

Splinter Cell Blacklist :
Ett nytt Splinter Cell tackar jag inte nej till. Blir det minst lika bra som Conviction så blir jag toknöjd.

Tomb Raider : Nystarten för Tomb Raider liknar Uncharted väldigt mycket och jag gillar det. Bara det blir mer pussellösning och mindre action så kan detta bli hur bra som helst.

Forza Horizon : Det var inte mycket info om detta spel men det ska vara ett fritt bil spel med grym grafik och natt körning.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: