Darkoo

Spel, Film och annat som förgyller tillvaron

Ubisoft at E3 2012

Kategori: Tvspel

Ubisofts presskonferens var den bästa tyckte jag. Den hade ett bra flyt med spelen och en bra blandning. Sen så hade de årets överaskning som fick hela spelbranchen av skita på sig en aning.

Far Cry 3 : Såg riktigt bra ut redan förra året och nu detta året så visades det att man ska kunna spela Co-op i spelet. Far Cry 3 ska bli fritt men med mer fokusering än vad Far Cry 2 hade. Jag fick lite AVATAR vibbar av trailern som visades på konferensen vilket var lite skumt. Men jag gillade vad jag såg iaf.

Splinter Cell Blacklist : Den trailer som visades på Microsoft pressevent var bättre och mer informativ. Kommer definitivt bli ett köp när det kommer.

Rayman Legends : Det visades på en Wii U men jag tror och hoppas att spelet även kommer till 360 och Ps3. Ser riktigt bra ut för de som gillade Rayman Origins så är det klart ett köp.

ZombiU : Trailern som inte sa någonting under Ubisofts pressevent var riktigt häftig. Hoppas bara detta blir ett bra spel så Wii U inte slutar som Wii och bara får barnspel.

Assasins Creed 3 : Detta spel ser riktigt bra ut och jag är riktigt sugen på att få prova det i slutet av Oktober när det kommer. Jag har dock aldrig riktigt fastnat för Assasins Creed spelen men jag skulle tro att detta kan få mig att ändra det.

Watchdogs : Detta var E3:s stora överaskning. Det ser inte bara galet snyggt ut utan även fritt och grymt kul ut.



 

 

Kommentarer

  • Linda säger:

    Hej!

    En kompis till mig tipsade om detta:
    http://www.youtube.com/watch?v=-w-58hQ9dLk

    och

    http://www.youtube.com/watch?NR=1&feature=endscreen&v=ZZ5LpwO-An4

    2012-06-25 | 18:07:18
    Bloggadress: http://www.nogg.se/dekonstiga

Kommentera inlägget här: