Darkoo

Spel, Film och annat som förgyller tillvaron

Man on the Ledge

Kategori: Film Recensioner

Från producenterna bakom Transformers och Red. Sam Worthington (Avatar, Clash of the Titans) är perfekt i huvudrollen som den före detta polisen Nick Cassidy, som dömts till fängelse och nu iscensätter en spektakulär kupp för att få rättvisa. En smart och mycket spännande action som utspelar sig svindlande högt över gatunivå.

Strax innan detta året eller om det var i början av året så lade jag upp massa trailers på kommande filmer här i bloggen. Man on the Ledge var en av dem och nu har jag äntligen sett den. Filmen börjar väldigt intressant men mot slutet så tappar den tyckte jag. Det som fick mig att fastna för filmen var att den påminde en aning om den smarta filmen Inside Man med Clive Owen i huvudrollen. Gillar man smarta filmer som Inside Man så kan jag rekommendera denna ändå även om slutet inte var så givande. 


 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: