Darkoo

Spel, Film och annat som förgyller tillvaron

Spec Ops : The Line Intryck

Kategori: Spel Intryck


Demot till detta spel kom för ett bra tag sen nu men jag har aldrig haft orken att prova det förrens idag. Jag blev faktist positivt överaskad av spelet. Inte för att jag har hört särskilt mycket av detta spel men ändå. Spec Ops : the line är ett tredjepersons actionspel som tyvärr inte skiljer sig särskilt mycket från andra liknande spel. Men jag blev ändå positivt överaskad att jag hade kul med spelet.

Grafiskt så ser det bra ut och har väldigt sköna ljuseffekter på omgivningen. Visst det är inget Uncharted 3 men ändå. Gillar man spel som Army of Two så kan absolut detta spel var något att kika närmare på. Kontrollmässigt så funkar det som de flesta bra spel. Tyvärr så gick det inte att spel Co-op i spelet vilket jag tycker är ett stort minus till denna typen av spel. Jag hade säkerligen köpt detta spel om det alternativet fanns. Nu kommer jag antagligen vänta tills spelet hamnar i reabacken och skaffar mig Ghost Reacon Future Soldier istället.


Kommentarer


Kommentera inlägget här: