Darkoo

Spel, Film och annat som förgyller tillvaron

Gamex 2012

Kategori: Tvspel

Då har man vart på Gamex för tredje året i rad. Jag trodde faktist detta året skulle bli ännu större och bättre än förra året men jag blev faktist lite besviken. Visst fanns det stora titlar som Halo4, Far Cry3, Crysis3, Wii U med massa spel men jag hade förväntat mig att mässan skulle ha växt ytterligare från förra året. Men som vanligt med denna spelmässa så är det inte spelen som lockar utan alla trevliga människor.
 
Det blev lite öl med gamers under torsdagen och på fredagkväll så blev det öl med Katrin och Daniel dem jag sov hos under min vistelse i Stockholm. Allt som allt så hade jag en väldigt kort men rolig vistelse i Stockholm. Passade även på att träffa Kawa över en bit mat och en öl. Här nedan så kommer en liten kompott av bilder från mässan.
   
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: