Darkoo

Spel, Film och annat som förgyller tillvaron

Veckans Xbox Live v.47

Kategori: Veckans Xbox Live

Denna veckan så kom det 4 nya spel var av 3 av dessa var Kinect spel. Tyvärr så fanns det inga trialversioner att ladda ner så jag har inte provat något av spelen. Det tre kinect spelen är skapade av Rare och jag antar att de är en förkortad version av Kinect Sports 2 som har alla dessa grenar som man nu kan köpa löst.
 
Ski Race heter i alla fall första spelet vilket är ett spel där man åker skidor ner för olika backar.
240ms Points kostar det att köra lite skidor
 
Dart vs Zombies är andra spelet denna vecka och går ut på att kasta pil på zombies. Lite som Plats vs Zombies fast att man kastar pil på dem istället.
240Ms Points kostar även detta
 
3 Points Contest heter spelet där man kastar basketbollar från 3 poängslinjen.
240ms Points även för detta lila spel.
 
Sist ut så har vi ett kortspel som jag inte tror att jag skulle spela även om jag fick det gratis. Men man ska ju aldrig säga aldrig. Yu-Gi-Oh! 5D's Decade Duels Plus heter iaf detta spel men eftersom jag inte har kunnat prova det så har jag inte så mycket intryck.
800ms Points kostar detta kortspel för Yu-Gi-Oh! 5D's Decade Duels Plus fantaster

Kommentarer


Kommentera inlägget här: