Darkoo

Spel, Film och annat som förgyller tillvaron

Fable the Journey intryck

Kategori: Spel Intryck

I Tisdags så testade jag och Patrik demot till detta spel och det tog ganska så kort tid innan jag tröttnade av den sega tutorialen. Så Patrik tog över en snabbis. Sen när han hade spelat en stund så såg det roligare ut och jag fick ta över igen. Detta ska ska funka att spela i soffan men tyvärr så funkade det inte så bra hos mig då jag har så långt ifrån soffan och tv:n. Vi fick sätta oss på bordet och spela vilket funkade rätt bra trots att vi fick lite ont. 
Grafiskt så ser faktist spelet riktigt bra ut för att vara ett kinect spel och det känns ovanligt genomarbetat det lilla man fick se av spelet. Men jag blev faktist positivt överaskad. Skulle dock aldrig falla mig in att köpa ett sådant här spel till kinecten då jag tycker den passar bättre till simplare sällskapsspel/förfestspel som Kinect Sports, Hole in the Wall mm. 
Det är kul att Microsoft satsarpå Kinect och försöker göra lite mer av Kinect spelen än massa Minispelssamlingar. Men tyvärr så orkar inte jag stå upp och spela hela tiden eller använda mina armar med dålig precision.
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: