Darkoo

Spel, Film och annat som förgyller tillvaron

Veckans Xbox Live v.42

Kategori: Veckans Xbox Live

Blodigt, röjigt och oseriöst. De tre orden sammanfattar båda spelen denna vecka väldigt bra. 
 
Zombie Driver HD var första spelet jag provade och det är exakt vad det låter som. Ett bilspel där man passar på att köra/skjuta ihjäl mängder med zombies samtidigt som man ska göra lite olika uppdrag. Jag tyckte väl inte det var särskilt roligt. Men sen när jag provade tävlingensläget så blev det roligare. Sen så finns det även ett survialläge där man ska överleva vågor av zombies och samla poäng. 
Zombie Driver HD Kostar 800 MS Points. Kan absolut vara värt om man vill ha ett spel man slipper tänka i.
 
Serious Sam 3 var andra spelet som kom denna veckan och ja vad ska man säga. Det är ett riktigt skitspel. Men man kan ha kul med skitspel ibland också. Grafiskt så såg det rätt bra ut faktist och kontrollerna funkade även de helt okej. Men jag skulle aldrig spela detta spel om det inte gick att spela co-op i splitscreen. Då kanske detta spel kan bli kul men att spela själv skulle jag aldrig spela det.
 
Serious Sam 3 kostar 1200 Ms points vilket jag inte kommer lägga om jag inte har någon co-op partner
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: