Darkoo

Spel, Film och annat som förgyller tillvaron

iPhone 5

Kategori: Allmänt

Igår fick jag min efterlängtade iPhone 5. Dock så blev jag lite orolig när inte avin hade kommit med posten och när jag chattade med kundservice så kunde de inte se min beställning tack vare att jag beställt i butiken. Tiden gick och efter att jag gett upp hoppet så fick jag ett sms från posten att jag hade en paket att hämta ut. Så grymt gött. Jag cyklade iväg och hämtade upp den och sen tog jag bussen till Patrik för spelkväll. Det tog ett bra tag innan jag kom igång med min iphone5 för att jag ville ha tag på mitt icloud konto och jag hade glömt lösenordet vilket var lite klantigt. Men efter många försök så kom det äntligen igång och då kunde spelkvällen börja.
 
Vi körde spelet med det långa namnet supersonic acrobatic rocket-powered battle-cars, NHL13 och Blur. En trevlig afton med ett inte lika trevligt slut. 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: