Darkoo

Spel, Film och annat som förgyller tillvaron

Lorax

Kategori: Film Recensioner

Tolvårige Ted är redo att göra vad som helst för att hitta ett levande truffulaträd och imponera på sin drömtjej. När han ger sig ut för att leta upptäcker Ted den otroliga historien om Lorax, en butter men charmig varelse som är skogens beskyddare.
 
I sommras när jag Åsa, Jonathan, Louise och Johanna var på Liseberg så pratade Johanna så gott om denna filmen. Hon sa att den var superrolig och skulle köpa den så fort den kom på DVD. Detta gjorde ju att man blev lite nyfiken och nu när man sett den så är jag lite besviken efter all hype. Men det är absolut ingen dålig film men jag hade förväntat mig mera. Rent handlingsmässigt så var filmen bra men lite seg ibland. Sen så gillade jag inte den grafiska designen på filmen. Vill gärna ha mera detaljer i de animerade filmerna. Men har man inte sett den och vill ha en helt okej animerad film med bra handling så är detta en bra film.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: