Darkoo

Spel, Film och annat som förgyller tillvaron

Veckans Xbox Live v.38

Kategori: Veckans Xbox Live

RAW (Realms of Anchient War) heter det Diablo doftade spelet som kom denna veckan till Xbox live arcade. Jag blev riktigt nyfiken på spelet när jag såg att det skulle komma men tyvärr så tyckte jag inte det var så skoj som jag hade hoppats och trott. Grafiskt så såg det helt okej ut men lite tråkiga färger och karaktärer som man mötte i spelet, Det bästa med spelet tyckte jag var kontrollen som funkade väldigt bra. Hade bara spelet haft ett roligare stridssystem så hade jag säkerligen köpt spelet direkt men nu blev jag lite osäker. RAW kan ju bli kul om man spelar med en kompis online men jag vänder mig mot Borderlands 2 som släpps imorgon istället för att få en grym lootfest. 
1200 Ms Points kostar Raw vilket inte känns riktigt värt. 
 
Jet Set Radio spelade jag på min första xbox vilket var typ år 2001-2002, Nu 10 år senare så tyckte jag inte spelet var lika skoj som då. Jag kommer ihåg att jag spelade det riktigt mycket när det begav sig men nu idag när jag provade det så tröttnade jag riktigt snyggt. Jag tycker om spelet för att det är så pass orginellt men inget som får man att spendera ca 90kr. Ska man köpa ett celshadat spel denna vecka så är det lätt Borderlands 2.
800Ms Points för ca 10 års gammalt spel

Kommentarer

  • Linda säger:

    hej!

    Nu såg jag din gamla kommentar på min sida, kommentaren om Mr Gimmick. herregud. Du sitter nog på en guldgruva om spelen fortfarande fungerar.

    2012-09-23 | 17:10:22
    Bloggadress: http://www.nogg.se/dekonstiga

Kommentera inlägget här: