Darkoo

Spel, Film och annat som förgyller tillvaron

Star Trek

Kategori: Film Recensioner

En ung besättning skickas på jungfruresan för det mest avancerade rymdskeppet som någonsin konstruerats: U.S.S. Enterprise. Under en resa fylld av action, humor och kosmiskt vågspel, måste de nya rekryterna finna ett sätt att stoppa ett ont väsen vars jakt på hämnd hotar hela mänskligheten. Galaxens öde vilar i händerna på två bittra rivaler: kapten Kirk och kapten Spock.
 
Förra veckan så bestämde jag och Michael att vi skulle se på den nya Star Trek filmen på bio. Eftersom jag inte hade sett den "gamla" från 2009 så var det bara att se den. Jag har aldrig fastnat för Star Trek men denna filmen var faktiskt oväntat bra. Visst fanns det lite som jag störde mig på och slutet var väl inte särskilt intressant. Men bra Sci-Fi filmer växer ju inte på träd direkt så jag blev absolut positivt överaskad.
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: