Darkoo

Spel, Film och annat som förgyller tillvaron

The Last Stand

Kategori: Film Recensioner

Ledaren för en drogkartell rymmer från häktet och FBI. Han är påväg mot Mexikogränsen där en sheriff och hans män kommer i hans väg.
 
Det var över en vecka sedan nu som jag och Stefan kollade på The Last Stand. Arnold Schwarzeneggers nya film. Hade hört så mycket av denna filmen bara att den hade mycket action och Johnny Knoxville var med i den. Men jag blev faktiskt väldigt positivt överaskad av den. Manuset var rätt lökigt men jag gillar den där 90tals actionkänslan man fick av den. Ibland behöver det inte vara mycket mer än så. Det dras en del skämt om att Arnold är för gammal och det tycker jag bara görs med glimt i ögat vilket jag uppskattar.
 
Tycker det är kul att Arnold är tillbaka även om han aldrig har varit något bra skådis. Ska bli mycket intressant att se honom i de kommane Terminator filmerna. 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: