Darkoo

Spel, Film och annat som förgyller tillvaron

Skinwalkers

Kategori: Film Recensioner

12-årige Timothy är helt ovetande om att han spelar en viktig roll i en urgammal profetia och kommer att förvandlas till en varulv på sin kommande födelsedag.
 
Jag har varit lite nyfiken på denna filmen när jag sett den på Netflix och det var förra veckan som jag, Pontus och Sofie började se den. Men vi blev så besvikna på den. Riktigt dåliga effekter med skrattretande slowmotion effekter som kan vara de sämsta jag sett på mycket länge. Varulvarna i filmen ser också riktigt löjliga ut. Det var också många B-skådisar i filmen som jag kände igen från lite smått och gott. Detta är verkligen ingen bra film men en film man kan kolla på om man inte har någon bättre bakisrulle film att titta på.
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: