Darkoo

Spel, Film och annat som förgyller tillvaron

Nhl09 Recension

Kategori: Spel Recensioner

Jag har spelat Nhl09 skitlänge nu och jag tyckte att det inte var mer än rätt att dela ut ett betyg. Klarade nyss av Dynastimode så nu har jag klarat alla olika turnerningsalternativ. Nhl09 är som de tidigare men fruktansvärt välputsat. Det som gör Nhl09 så bra mot de föregående spelen är att det har mycket bättre kontroll och framför allt ett "be a pro" läge där man får spel som en ända spelare och försöka ta sig upp till toppen. Grafiken är riktigt bra men fortfarande så stör jag mig på att spelarna lyfter de olika priserna man vinner så fult. Ljudet är jättebra och lämnar inget att önska förutom att man tröttnar lite på kommentatorerna ibland. Kontrollen är som jag skrev förut jättebra och sist men inte minst hållbarheten som är en av de viktigaste. Jag har nu spelet Nhl09 i snart ett år och jag har inte tröttnat dock så är det mycket roligare att spela med en vän än ensam.

BETYG

Grafik : 8 av 10
Ljud : 8 av 10
Kontroll 9 av 10
Hållbarhet : 9 av 10

Totalt 9 av 10

Kommentarer


Kommentera inlägget här: